Ruta ett

De senaste dagarna
Känner jag mig tillbaka på ruta ett
Jag borde ha förstått
Att jag inte kunde glömma dig så lätt
Hur mycket jag än förklarar
Så är det ingen som förstår
Hur jag har kunnat
Hålla dig i mitt hjärta i alla år
Jag vet inte varför
Du för mig är så speciell
Kanske är det för tryggheten
Jag känt hos dig varje kväll
Ingen annan vet
Hur stor del jag har
Hur jag bidragit till
Att jag inte i ditt hjärta finns kvar
Jag förstår dig
Även om mitt hjärta går itu
Jag förstår
Varför du inte vill ha mig nu
Men det smärtar ändå
Det gör ont i hela mig
Ändå vet jag
Att jag alltid kommer älska dig

~ av Borderlinemum på maj 25, 2011.

Kommentera

 
