Liten bloggpaus

Har visst inte skrivit på några dagar. Har haft plus på den sociala samvaron. I fredags kom en vän till mig hit med sin lilla dotter. Vi åt gott och pratade och hade kul med våra barn. Klockan gick och till sist var det ganska sent så min vän bestämde sig för att stanna över natten. Det var jätte välkommet från både min och sonens sida. Hon och bebisen fick ta sonens rum och sonen fick sova hos mig en natt. Dagen efter åkte vi till stan och tittade lite och käkade lunch sedan åkte de hem.

Lite senare i lördags åkte jag till morsan. Där har jag och sonen varit över natten och vi kom hem vid sjutiden ikväll. Mamma var här sen i några timmar. Så vi käkade Kinamat och lite tårta så här på mors dag som det är idag. Mamma åkte inte hem förrän vid elva. Jag spelade lite Sims och duschade och nu ligger jag i sängen redo för att bege mig till drömmarnas land. Om jag kan sova vill säga. Min afrikanske vän är sjuk i Malaria och jag oroar mig en hel del. Han har i alla fall varit och fått medicin så förhoppningsvis tillfrisknar han snart.

Imorgon ska jag och bästa vännen åka och fika med vännen som var här i fredags. Ska bli trevligt med tjejerna och bebisen. Sonen ska vara på dagis, det är ju kort vecka denna veckan. Min fina lilla pojke jag är så uppfylld av kärlek till denna lille grabb. Jag älskar honom med hela mitt hjärta. Han har varit så underbar i helgen med den lille bebisen, han hade blivit en perfekt storebror. Jag älskar min son mest av allt och jag ska alltid finnas här för honom på bästa sätt. Han är det bästa som hänt mig och han gör mig helare.

~ av Borderlinemum på maj 29, 2011.

Kommentera

 
