The silence

Tystnaden. Den är svår. Jag har skickat några sms till exet men har inte fått svar. Tystnaden talar sitt klara språk. Önskar att han hade sagt något. Gott som ont. Allt är bättre än den ekande tystnaden.

Sitter just nu hos morsan som är en surkart. Hon borde inte bjuda in folk när hon sedan bara går och muttrar om allt som behövs göras. Är så trött och irriterad på allt just nu. Hatar hur jag förstört mitt eget liv. Nu vill jag bara gå och ta en dusch sen kan jag mycket väl hjälpa morsan.

Ha en trevlig midsommar!

~ av Borderlinemum på juni 24, 2011.

Kommentera

 
