En vecka kvar

Imorgon börjar sonens sista vecka på dagis. På fredag är det hans sista dag. Sedan blir det aldrig mer dagis, utan skola istället. Men först ett sommarlov på sex veckor. Undrar hur det ska gå att ha honom hemma så länge. Förhoppningsvis lyckas jag fylla ut tiden bra så att han blir sysselsatt ordentligt. Får terrorisera mina vänner riktigt rejält, haha. Sen får vi hoppas att exet ställer upp och träffar honom mycket i sommar också.

För övrigt har jag det just nu ganska tråkigt. Vi är med mamma och sonen leker med sina kusiner. På tisdag ska nån komma och provrida min häst och förhoppningsvis blir han såld. Jag orkar inte med mer tjafs från min syster och jag kan behöva några kronor extra.

Hoppas ni haft en fin midsommar och att ni får en fortsatt bra sommar!

~ av Borderlinemum på juni 27, 2011.

Kommentera

 
