Stranden

Idag har jag varit med en kompis på stranden. Hon och jag och våra söner. Det var inte planerat att vi skulle till stranden utan till en park i min stad, men sonen ville till stranden och vi vuxna sade varför inte. Varken jag eller min vän är strandmänniskor men solen sken och vi kunde lika gärna ha picknick på stranden som i parken. Min vän hade gjort supersmaskiga krabbelurer som vi åt.

När vi skulle gå därifrån kom polisen, så nu är vi nyfikna på varför. Inte mindre än 3 polisbilar kom och parkerade och poliserna gick ner mot stranden.

Det gick ändå bra på stranden idag. Vi badade inte men doppade fötterna och där var ganska mycket folk. Men jag klarade det över förväntan fast jag på senaste tiden varit mycket nervös och stirrig bland folk.

Nu försöker jag se om sonen vill somna men som vanligt blir han inte trött av något.

~ av Borderlinemum på juni 30, 2011.

Kommentera

 
