Barnpsykolog

Jaha här sitter jag i korridoren på barnsjukhuset när Sonen är hos en barnpsykolog för diverse intelligens och uthållighetstest. Min fina lille pojke. Hoppas han vet att det inte är något som helst fel på honom utan att han är fullständigt perfekt som han är! De här testerna tycker han förstås är jätteroliga och han lägger ingen större vikt vid det än. Vilket är skönt. Det som är värst med allt det här är att jag sagt att hans pappa är med på detta, när jag inte ens frågat honom. Vi har haft det uppe förr och han har inte sagt varken till eller från. Men nu måste jag ta tjuren vid hornen och ringa honom och förklara vad som försigår, eftersom psykologen eventuellt kommer ringa till honom någon gång. Hoppas verkligen att han nu inte sätter sig emot alltihop!!!

~ av Borderlinemum på juli 5, 2011.

Kommentera

 
