Mentalt påfrestande

Idag har varit mentalt påfrestande då jag träffat exet två gånger. Men är glad över att ha sett honom, och jag är också glad att han och sonen spenderade så mycket som 7,5 timmar tillsammans idag. Jag och sonen köpte en skjorta till honom i förrigår och vi brände även en skiva med lite blandade låtar till honom. Så sonen gav honom presenterna idag. När han lämnade sonen frågade jag om han gillade skjortan och han sade att han tyckte jättemycket om den. Det kändes bra i alla fall. Var lite rädd att han skulle bli sur för att jag köpt något åt honom men det blev han inte. Sedan sa jag att det var sonen och inte jag för jag är ju för mesig för att stå för vad jag gör.

Saknar honom ännu mer nu när jag träffat honom och jag vill inget annat
Än att omfamna honom och aldrig släppa taget.

~ av Borderlinemum på juli 6, 2011.

Lämna en kommentar