En önskan

Jag har en enda önskan. Eller ja den viktigaste önskan i alla fall. Den är att min sons pappa ska älska mig och att vi ska leva lyckliga tillsammans i alla våra dagar. Vårt förflutna ska vara förlåtet och gömt i bagaget och aldrig mer tas upp. Vi ska lita på varandra, och viktigast av allt, uppskatta varandra. Vi ska aldrig mer ta varandra för givet. Kanske är min önskan för stor, och troligtvis är den ouppnåelig. Men jag kommer aldrig sluta hoppas.

~ av Borderlinemum på juli 7, 2011.

Kommentera

 
