Ont i kroppen

Jag har ont i hela kroppen. Efter typ åtta timmars kroppsarbete igår kunde jag knappt röra mig imorse när jag vaknade. Jag har träningsvärk som fan i låren och rumpan, hur det nu gått till. Men trots värk var jag tvungen att ge mig på det igen idag, men som tur var tog det sista bara en timme. Men även om jag och mamma hade ont så gav vi oss på att möblera om i mitt vardagsrum. Jag känner mig väldigt nöjd med den nya möbleringen, ska bara flytta en tavla och två väggljusstakar för att det ska bli perfekt.

Imorgon ska vi till psykologen igen så att sonen kan göra färdigt testerna. Sen måste vi vänta tills efter hennes semester för att få resultaten. Min lille pojke är underbar som han är, men för hans skull så kollar vi upp det. För att vara så orolig i kroppen, rastlös och hyperaktiv måste vara jobbigt för honom, speciellt som det verkar som att han inte riktigt kan styra det själv. Han har ju sagt att han blir yr i hjärnan när jag frågat honom hur det kan komma sig att han ibland stimmar så mycket. Själv är han ovetandes om varför han går och gör dessa tester, för honom är det ju som lekar och pyssel och jag tycker att det är bra att de utformat det så. För om det inte är något som behöver kollas mer eller om det bara är föräldrars oro så behöver inte barnet smittas med den oron.

Nu ska jag försöka sova för vi har en morgontid hos henne imorgon så jag ska orka gå upp. Sedan på fredag är det sovmorgon, yes!!! Godnatt på er alla!

~ av Borderlinemum på juli 13, 2011.

Kommentera

 
