Ropa inte hej förrän du är över bäcken…

I förra inlägget skrev jag att vi var friskare. Och ja det trodde jag i alla fall. Så vid femtiden gick vi till Ica och handlade lite läsk och sånt. Väl hemma igen lagade jag mat och vi satte oss och åt. Hade inte ätit på länge, sedan halv tolv typ. Men så fort sonen fått i sig lite mat ville han vila, och jag märkte direkt att det var något fel. Och ja fem minuter senare ser jag att det är dags för uppkastning, så för att göra det så lätt som möjligt lyfte jag snabbt upp sonen så att det gjordes mitt på golvet. Lättare att rengöra. Nu ville sonen äta igen så vi får väl se hur det går med det. Ha en trevlig lördagskväll!

~ av Borderlinemum på juli 23, 2011.

Kommentera

 
