I am the black sheep of the family

Så känner jag mig idag. Som det svarta fåret. Alla i min familj har idag varit hos min syster. Alltså min mamma och mina två bröder. Jag och syster är ju ovänner men jag tror att även om vi inte varit det så hade jag inte varit bjuden. Innan fanns pappa också och oftast kunde vi känna oss utanför tillsammans… Nu är det bara jag. Kanske är jag tramsig som känner mig ledsen för detta. Vad vet jag?!

Saknar min mamma också. Har inte umgåtts med henne sedan i fredags förra veckan. Alltså typ 9 dagar sedan. Det kan tyckas som ingenting för andra, men för mig är det ganska lång tid. Men jag orkar inte slåss om hennes uppmärksamhet. Jag kan klara mig själv om jag så måste det. Min familj kan umgås med varandra utan att tänka på mig då ska jag fan inte tänka på dem heller!

~ av Borderlinemum på juli 31, 2011.

Kommentera

 
