Effektiv trots ryggvärk

Jag har haft konstant ryggvärk i flera veckor. Ingen säng är bra säng inte ens min egen. Trots det har jag burit tvätt fram och tillbaka från tredje våningen till källaren. Jag har tvättat åtta maskiner så jag har kommit långt i högen som tycktes oändlig. Bara tre maskiner som inte hanns med och de var med bara några få grejer i varje. Skönt är det, men jag ska vara glad om jag kan röra mig imorgon. Två vändor till till tvättstugan blir det ikväll, sen ska sonen nattas och tvätten vikas och läggas in i byråerna.

Hoppas verkligen att min rygg pallar med bowling imorgon! Jag, mamma och sonen ska bowla. Känns kul att mamma börjat våga hitta på saker nu och försöker komma över sin panikångest. Jag ser verkligen upp till hennes styrka. Nu ska jag och sonen spela lite tv-spel medan vi väntar på tvätten.

~ av Borderlinemum på augusti 4, 2011.

Kommentera

 
