Dagens middag

Får göra ett dagens middag inlägg. Egentligen skulle jag göra risotto med laxfilé men jag och sonen ändrade oss och istället gör jag ugnsbakad laxfilé i folie med citron och lök, kokt potatis och hollandaisesås. Mums vad gott alltså. Lax är fan något av det godaste som finns.

Från en sak till en annan så har geting boet på min balkong gått itu. Fattar inte hur men mamma lade märke till det igår. I förrgår var det intakt men jag är förstås bara glad att de jävla getingarna inte har bo på min balkong längre.

~ av Borderlinemum på augusti 7, 2011.

Kommentera

 
