Ilsken unge

Just nu tampas jag med en ilsken unge. Han började bete sig illa så fort vi kom till stan, sen var det bra på bion men när vi väntade på bussen hem började han slåss och skrika och puttas så jag fick skämmas ögonen ur mig. Sen på bussen var där bara sittplats till honom men då skrek och gol han för han ville inte sitta bredvid nån han inte kände men jag sade att det var han tvungen till. Då började han skrika och knipas och gråta och slingra sig. Jag är så besviken och förbannad att jag nästan bara vill skrika och gråta själv, för hur jag än gör så blir det fel och orken börjar sina ur. Min son är så bortskämd och till på köpet har han börjat bli så jädrans aggressiv så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner mig så jävla maktlös och samtidigt känner jag mig så dålig som förälder när jag inte klarar av min son och när det känns som att jag inte orkar mer. Han är så otacksam och ja jag vet att det beror på uppfostra, men det måste vara mer. Jag har varit ensam med honom praktiskt taget hela hans liv och det känns som att jag går på knä alltså. Jag orkar för att jag måste och för att jag älskar min pojke så otroligt mycket. Det är inte alltid så här för många gånger är han världens gulligaste unge. Jag älskar att umgås med honom och ha roligt med honom men när det spårar ur är det otroligt jobbigt. Jag känner mig så ensam i det här för alla andra verkar ha det så bra med sina barn och sina familjer… Varför är jag så jävla misslyckad inom allt jag tar mig för???!!!

~ av Borderlinemum på augusti 10, 2011.

Kommentera

 
