Ont det gör ont

Just när jag trodde att jag var på väg vidare så kommer det fram. Att exet bor med en tjej. Ja jag är ledsen och har skickat ett antal sms och fått sms tillbaka. Som gör mig ännu ledsnare. När han köpte lägenhet trodde jag att han skulle ha ett rum till sonen så han kunde sova där, men nejdå han ger det rummet till någon random bruds barn istället! Är det fel av mig att bli besviken? Sonen har sovit helt oroligt också. Hur tror han att vår son känner sig egentligen? Han måste också känna sig ersatt. Hans pappa vill inte bo med honom eller ens att han ska sova över men han vill ha nåt annat barn boende hos sig?! Jag förstår mig inte på den människan och det kommer jag nog aldrig göra heller. Jag har gråtit så mycket ikväll så ögonen svider. Ångesten är på topp och jag känner att jag snart inte orkar mer… Jag tar hand om vår son varje dag och står ut med så mycket, vad gör han? Jo han tar hand om någon annans jävla unge istället!!! Kanske överreagerar jag. Kanske inte. Jag vet varken ut eller in längre. Jag står här helt ensam med allt ansvar då kan jag ju fan lika bra få ensam vårdnad. Jag vill bara slippa honom. Önskar fan att han kunde flyttat långt åt helvete så jag och sonen kunde få vara lyckliga istället. För han förstår inte att allt han gör för att straffa mig påverkar vårt barn.

~ av Borderlinemum på augusti 13, 2011.

Kommentera

 
