Sena nätter

Jag är en mästare på att vara uppe sent. Även fast jag vet att jag kommer vakna tidigt och vara seg sen resten av dagen. Sonen kommer säkert vakna åtta imorgon också och då kommer jag vara lika trött och seg som jag var hela förmiddagen idag. Sov till och med en timme på soffan (igen). Fast jag har i alla fall städat köket och hallen idag, high five till mig eller nåt…

Mamma kom över några timmar och vi käkade pizza och sen bakade jag en äppelkaka och bjöd henne på. Sonen och jag har varit på lekplatsen och byggt sandslott också, det får inte glömmas bort. Imorgon har vi inga planer. Det är stor festival i en stad nära oss men jag är inte alls på humör för att trängas med en massa människor, vara orolig för att sonen Ska komma bort eller skada sig i folkmassan och tusen andra saker som gör att jag inte vill dit. Samtidigt vill sonen dit och åka karuseller och sånt men fan, nä jag orkar nog inte i år. Har varit där varje år sedan God knows when men i år vill jag bara strunta i hela grejen.

För övrigt är jag ganska ok. Eller avstängd om man hellre vill säga så. Mina känslor existerar typ inte sedan några dagar tillbaka och ibland är det faktiskt skönt att vara off. Att inte orka bry sig. Samtidigt vet jag att smällen kommer att komma snart, all sorg och alla tårar. Rädslan tar dock aldrig paus, önskar den kunde göra det ibland. Men nu är jag för trött för att vara rädd för något så jag ska gå och hålla småkrypen sällskap på balkongen.

20110821-013128.jpg

Sonens sandslott nästan färdigt!

20110821-013402.jpg

Tadaaa, färdigt ❤

~ av Borderlinemum på augusti 20, 2011.

Kommentera

 
