Meddelande från CSN

Hade fått ett meddelande från CSN. Om faktumet att jag inte har uppnått studieresultat. De sade att jag behövde skriva ett personligt brev om jag haft någon anledning till detta. Bland godtagbara anledningar fanns dödsfall i familjen. Så om jag skriver ett brev så ska det problemet vara ur världen. Ska sätta mig och göra det imorgon, och ta en kopia på pappret som bevisar att min kära pappa är borta och skicka det. Men att skriva det där brevet gör pappas död mer påtaglig och det är därför jag drar ut på det. Att jag får studiemedel igen för att min pappa gått bort gör ju inte det hela bättre.

~ av Borderlinemum på augusti 23, 2011.

Kommentera

 
