Orolig mamma

Idag är jag orolig. Lämnade sonen i skolan imorse och han ville gå med mig hem men till sist lät han mig gå. Tänk så har han gått därifrån? Men en i personalen såg ju att han kom så jag borde nog inte oroa mig alls. Ska hämta honom lite tidigare i alla fall. Vi försov oss i morse också. Vaknade kvart i åtta och han börjar tjugo över åtta, och ska hinna klä på sig, äta frukost och borsta tänderna innan han går. Men vi hann, mycket tack vare att det bara tar fem minuter att gå till skolan.

Imorgon kommer några typer och spolar mina avlopp med högtryckstvätt. Jag fattar inte riktigt varför men de skulle göra det i alla lägenheter på området. Så det är väl bara att tacka och ta emot. Jag måste tömma vaskskåpet och lite sånt innan de kommer. De kommer mellan åtta och fyra, varför kan de inte ge en lite mer ungefärlig tid? Hatar sånt! Nu ska jag käka lite lunch. Ha en trevlig dag allihopa!

~ av Borderlinemum på augusti 29, 2011.

Kommentera

 
