Jaha så var det söndag igen

Ja det är söndag och jag och sonen har bara varit tillsammans och myst. Vi var ute en stund och lekte också. Nu har vi precis käkat nachostallrik. Det är skönt med sådana här dagar ibland även om jag blir sjukt rastlös. Om en stund ska vi spela Bingolotto, med risk att jag låter som en gammal tant. Det är lite nostalgi över det hela bara. Men först ska jag döva rastlösheten genom att hänga lite tvätt.

Hade en liten sms dispyt med sonens pappa idag också men orkar inte skriva om det nu. Han har inte hört av sig på nästan tre veckor och ej heller träffat sonen, och vem skyller han det på om inte mig? Blir så förbannad alltså!

~ av Borderlinemum på september 4, 2011.

Kommentera

 
