Jag vet

Jag vet att jag inte skriver så mycket om borderline, och kanske framkommer mina svårigheter som blurriga i bloggen. Jag ska försöka bättra mig men jag har svårt för att ta i det. Har gjort så mycket som jag ångrar, främst i kärleksrelationer. Nu är sonen avlämnad i skolan och jag har fetångest över det, hoppas verkligen att det går bra och att han har någon att leka med! Det är kanske inte hälsosamt att oroa sig för mycket för sina barn, men jag visar i alla fall inte den oron för honom. Kanske tycker han då att jag inte bryr mig om honom? Hur jag än gör så känns det fel, och jag får likväl ångest om jag gör på det ena eller det andra sättet. Jag säger som min kära pappa brukade säga; ”Hur man än vänder och vrider på sig så har man röven bak”. Det är öppet för egna tolkningar men jag och pappa tolkade det på samma sätt; hur man än gör så är det fel. Med det avslutar jag detta inlägg och kanske återkommer jag senare idag.

~ av Borderlinemum på september 13, 2011.

Kommentera

 
