Gråta

Idag har jag gråtit all den gråt jag hållit inom mig i veckor. Jag släppte hämningarna och grät ut. Trodde inte gråten skulle ta slut i eftermiddags, men så ringde min vän E och frågade om hon kunde komma en stund. Vi hade inte träffats på länge så det var skönt att träffa henne. Sen grät jag ikväll när jag pratade med mamma. Det är sällan jag gråter för henne och berättar hur jag verkligen mår men ikväll gjorde jag det. Jag känner mig lättad. Samtidigt hoppas jag att jag inte oroade henne för mycket. Imorgon kommer E igen och vi ska se på film och mysa. Sonen har varit förkyld hela veckan så han ska vara hemma imorgon. Han behöver vila har jag märkt. På tal om sonen hade vi ett jättebråk ikväll för han kallade mig något väldigt fult. Kanske överreagerade jag men det tror jag inte och vi har bett varann om ursäkt i alla fall. Han sover gott sen länge och jag ska också lägga mig nu. Godnatt!

~ av Borderlinemum på september 15, 2011.

Kommentera

 
