Omedveten Verklighetsflykt?

Känner mig dimmig i hjärnan, luddig i huvudet ja kalla det vad ni vill. Är det en omedveten verklighetsflykt kanske? Hatar att känna mig så här. Som om allt som händer utanför mig händer bakom ett dimhölje. Förhoppningsvis går det över snart. Även om det är skönt att inte känna någonting så är det jobbigt att inte känna sig i kontakt med omvärlden. Är hos mamma ikväll. Mina små kisar är hemma själv över natten men mat och sånt är fixat. De sover ändå inte med mig och de är två, men känner mig ändå lite full av samvetskval. Men det är bara till imorgon förmiddag så jag tror inte de kommer märka av det direkt. De är ju inte så jättetillgivna ändå än så länge. Men jag saknar dem!!! Mina små bebisar…

~ av Borderlinemum på september 17, 2011.

Kommentera

 
