Min fina, vackra son

Detta var en av de första dikterna jag skrev när min son var nyfödd:

 

Du kom till mig

Välsignade mitt liv

Första gången jag såg dig

Förstod jag att det var vi

Ett okrossbart band

Är det vi har

Jag håller din hand

För att du ska stanna kvar

Jag älskar dig av hela mitt hjärta

Du är det finaste jag någonsin sett

Du tar bort all inre smärta

På dig kan jag inte se mig mätt

Jag är så lycklig över att du är min

Du gör livet värt att leva

Jag är mamman din

Det kommer jag alltid va

Du är min tro mitt hopp min kärlek

Du är det vackraste jag vet

Aldrig kommer jag svika dig

Min son du måste alltid lita på mig

Jag kommer alltid över allt annat att älska dig

 

Copyright Borderlinemum

 

(Jag vill inte att mina texter används någon annanstans då de tillhör mig och ägs av mig. Vill bara förtydliga detta då alla kanske inte är medvetna om detta.)

~ av Borderlinemum på september 21, 2011.

Kommentera

 
