Viljan och orken är slut

Jag vill inte leva mer. Jag orkar inte leva mer. Jag är inte förtjänt av det. Allt blir bara sämre och sämre som i en nedåtgående spiral. 300 kronor kvar och jag har inte ens betalt hyran! Min son förtjänar bättre än mig. Hur ska jag klara leva när jag inte ens orkar andas längre… När ångesten täpper till luftrören. När klumpen i halsen nästan kväver mig. Jävla skitliv jag hatar dig!!! Värdelös är vad jag är. Bäst hade varit att göra slut på lidandet. Om jag försvinner blir det slut på mitt och alla andras lidande. Det är sanningen försök inte få mig att tro annat!

~ av Borderlinemum på september 27, 2011.

Ett svar to “Viljan och orken är slut”

  1. Livet är verkligen inte lätt… O blir så ledsen av att höra att du mår som du gör =( Men tänk på din son! Han behöver dig, han måste ha dig! Och jag tror inte du försör för någon! O absolut inte för din son. Han älskar dig för du är hans Mamma och du vill hans bästa och du verkar vara en väldigt bra Mamma! Du BRYR dig! Jag älskade min Mamma när jag var liten även om hon inte hade mkt pengar o.s.v… Vewt inte riktigt vad jag ska skriva.. Men vill säga något…

    Jag hoppas iaf att du snart mår bättre..! Ta hand om dig.! Kram<3

Kommentera

 
