Ska försöka

Ska försöka berätta för socialförvaltningen imorgon om allt och inte bara sitta tyst och nicka och humma som jag oftast gör vid kontakt med personer jag anser har makt över mig. Bara de kan vänta med att skicka ut mig på nåt tills min läkare ger besked om sjukskrivning eller inte nästa torsdag… Nu måste jag försöka sova… Är hos mamma så vi måste gå upp extra tidigt för att hinna med sonen till skolan imorgon. Godnatt (om jag nu lyckas få nån sömn när nerverna är på helspänn.

~ av Borderlinemum på oktober 4, 2011.

2 svar to “Ska försöka”

  1. Hoppas verkligen att mötet gick bra och att du får hjälp!! Kram

  2. Jag hoppas att mötet gick bra och att du fick sagt det du ville och behövde! Kram!

Kommentera

 
