Dagen

Jag vill inleda blogginlägget med att säga att jag saknar min pappa. En stor bit av mig och mitt hjärta är borta. Min inre tomhet har blivit större för att min pappa inte längre finns här. Jag kommer alltid att sakna honom. Det är en djupare saknad nu, en längtan. Men det kommer aldrig bli så att han finns vid min sida igen, pratar med mig eller kramar mig. Kanske kommer jag leva i 50 år till eller mer eller mindre, med denna stora, djupa saknad. För ingen kan ta hans plats i mitt hjärta. Hålet kommer alltid finnas där.

Idag har sonen och jag städat köket och badrummet. Han ville hjälpa till och det är ju så mycket roligare när man är två. Sen har jag varit med sonen och min kompis E och handlat för mina sista hundralappar. Jag är glad att jag handlar på Coop och att jag handlar åt mamma där också för jag hade 271 kronor i återbäring jag kunde handla för också. Det behövde jag verkligen. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med kattungarna ett tag innan det är dags att sova. Sonen har studiedag imorgon så det blir långhelg för oss.

~ av Borderlinemum på oktober 9, 2011.

Kommentera

 
