Besök

Vi har besök idag. Jag frågade min syster om hennes son L ville komma hit och övernatta så att sonen har någon att leka med. Så de kom innan vid halv tre-tiden. Vi har varit ute på lekplatsen en stund, nu spelar de tv-spel. Så länge de inte bråkar så är det okej. Har beställt pizza dagen till ära, så väntar på den nu. Har inte ätit sen i morse så jag är riktigt hungrig. Har fått städat lite idag också, i köket, hallen och vardagsrummet. Det går som det går med mitt städschema, alltså går det inte alls… Nu ska jag surfa nätet lite tills maten kommer.

~ av Borderlinemum på oktober 15, 2011.

Kommentera

 
