Helt off

Somnade närmre fyra i morse och har sedan varit uppe sen sju. Gissa om jag är trött? Hade ett 3,5 timmes telefonsamtal med en person jag inte känner. Men kan väl säga att jag känner honom nu. Men det är inget som kommer leda någonstans även om jag känner mig helt förälskad. Det dumma är att det enda jag kan tänka är att han inte kommer tycka om mig mer om han får veta att jag är kraftigt överviktig… Det kan väl stämma eller hur?

 

Har knappt kunnat äta idag heller. Har hinkat i mig kaffe hela dagen istället. Förstår inte vad som händer med mig. Kanske är det för att jag inte är bortskämd med fina ord… Och han överöser mig med fina ord. Har varit med min vän E idag. Hon kom hit och drack kaffe med mig. Sen körde vi till en närliggande stad och träffade K och hennes dotter. Det var trevligt. Förutom att jag fick en svår panikattack när vi satt på cafeet. Allt kaffe och ingen sömn är väl en anledning. Jag ville bara springa därifrån! Men jag genomlevde den och det mycket tack vare kramar av mina fina vänner.

~ av Borderlinemum på oktober 18, 2011.

Lämna en kommentar