Kan vi inte bara dö och bo i himmelen

Kan vi inte bara dö och bo i himmelen. Så skrev M till mig precis efter 3 timmar i telefon. Han har det mycket svårare än jag. Han är bara finast. Men jag är fortfarande säker på att om han ser mig i verkligheten kommer han inte vilja ha mig.

~ av Borderlinemum på oktober 23, 2011.

Ett svar to “Kan vi inte bara dö och bo i himmelen”

  1. Tänk att det kan vara så svårt att inse att man är värd kärlek och allt det där.. du skrev att du struntade i hur M ser ut för du känner för honom. Kan det inte vara så för honom också? Att han faktiskt inte alls bryr sig hur du ser ut, vad du väger och liknande? Han tycker om ditt inre. Jag vet själv hur det är dock.. jag säger till P att han inte borde träffa mig, att han kan få så mycket bättre, att han förtjänar bättre osv. Men han säger att han vill vara med mig. Och jag vet att jag måste börja tro på honom för annars kommer jag säkerligen att förstöra det. Så försök du med. Vi är banne mig värda kärlek vi också!! Kram

Kommentera

 
