Födelsedagen

Idag blir jag gammal. Eller ja det känns så i alla fall. 25 år. Jävla skit. Finaste M ringde och grattade mig när jag precis hade vaknat. Det gjorde min dag bättre. Fast ångesten som kom igår har mig fortfarande i ett fast grepp. Önskar att jag kan sova bort hela denna dagen när jag inte mår som jag skulle. Min bästa vän E skrev sms imorse att hon inte kunde träffas. Inget grattis eller nånting. Kanske hon har glömt bort. Jag är ju lätt att glömma.

~ av Borderlinemum på oktober 25, 2011.

2 svar to “Födelsedagen”

  1. ÅÅH grattis på dig! 😀 Hoppas att din dag ändå blir bra, även om du har mkt ångest =( Kram på dig

  2. Stort grattis, så här några minuter innan det blir ny dag 🙂

Kommentera

 
