Rädsla

Jag har precis skrivit till M och berättat vilken diagnos jag har. Jag har ju sagt till honom att jag har en diagnos och det är bättre att berätta nu innan vi blir för involverade känslomässigt. Jag är så nervös så det känns som jag ska dö eller gråta och jag vill skada mig själv för jag hatar mig själv och jag är så rädd att han ska sticka… Jag är så uppe i känsla just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen och jag hoppas han skriver snart så jag vet hur han tar det om han kommer stanna eller gå. Om han tänker gå hoppas jag han berättar det… Faaaaaan vad jag skakar av rädsla just nu…

~ av Borderlinemum på oktober 27, 2011.

Ett svar to “Rädsla”

  1. Det är nog ingen fara! Modigt att du berättar 🙂 Som jag tänker så , om han gillar dig så dömer han dig inte efter någon diagnos… Isf så är han inte shysst tkr jag…

Kommentera

 
