Ångest

Idag har jag inte mått så bra. Somnade halv fem i morse och gick upp halv åtta. Sen sov jag kanske 1,5 timme i förmiddags. Jag och M pratade i telefon mellan 22 och 04. Vi tröttnar aldrig. Men nästa vecka ska jag berätta för honom att jag är ett fetto och då tror jag det är slut på det roliga. Varför jag ska vänta tills nästa vecka är för att jag och mamma ska ha födelsedagsfest på lördag och då vill jag inte vara helt förstörd. Jag hoppas förstås att han ska tycka om mig ändå men jag förväntar mig ingenting…

~ av Borderlinemum på november 8, 2011.

Ett svar to “Ångest”

  1. Det gör så ont i mig att läsa. Det är bara i dina egna ögon du är ett fetto, och det har ingenting med vikten att göra utan självkänslan. Jag vet hur svårt det är… men jag är säker på att han att inte kommer att bry sig om ditt utseende så mycket som du tror, inte nu när ni kommit så långt. Kram och ta hand om dig!

Kommentera

 
