Jobbigt

Allt känns bara jobbigt idag. Första dagen på en vecka utan nån alkoholhaltig dryck. Men det är inte därför allt känns jobbigt. Vet inte riktigt varför allt känns jobbigt faktiskt. Brukar alltid få lite ångest när jag kommer hem från mamma. Sen saknar jag M en massa. Längtar efter honom alltid hur mycket vi än pratar. Har ännu inte berättat för honom att jag är överviktig… Vågar bara inte.

Sonen är förkyld som fan så han får väl vara hemma imorgon också… De ska komma nån från bostads bolaget jag hyr av imorgon och kolla ventilation och brandvarnare. Hatar när de ska komma. Måste plocka undan också, men fan orkar inte bara. Det kan ju dessutom skita i hur här ser ut. Här är ju inte smutsigt, bara uppställt… Nu ska jag titta lite till på film med sonen innan han ska sova…

~ av Borderlinemum på november 15, 2011.

Kommentera

 
