Aaaaaaahhhhhhhh

Hatar ångesten. Hatar irritationen. Hatar att vara ensamstående när jag mår som en påse skit… Jag orkar inte!!! Vill bara lägga mig och sova bort allt. Längtar tills sonen somnat så jag kan självskada… M ringde för en timme sen när jag skulle lägga sonen han sade att jag skulle skicka sms när jag var redo att prata. Känner inte för att prata med honom när jag mår så här. Vill inte förpesta honom med min skittillvaro. Så fort sonen somnar ska jag svara rakbladen som kallar, ta en varm dusch och bara försöka få ångesten att försvinna. Vill bara gråta. Hatar att jag känner så här. Jag är fan 25 år, och mamma till en underbar pojke jag borde inte känna så här. Är så jävla värdelös!!!!!!!!!!! Vill bara dö just nu…

~ av Borderlinemum på november 19, 2011.

Kommentera

 
