Fylla

Igår blev jag riktigt jävla full. Efter bion åkte jag hem till mamma och käkade sen stannade vi där till idag. Jag hade en halv flaska vin med mig, plus att jag drack två stora glas vitt ur boxen mamma hade. Sen drack jag också en cider, två white russian och sen lurade Lillebror i mig lite strohrom på 80% alkohol… Inte konstigt att jag blev askalas alltså…

Nu är jag och sonen hemma igen och vi ska mysa lite ikväll. Har huvudvärk som heter duga men det är ju själv förvållat. M har ringt tre eller fyra gånger idag. Han har blivit ledsen och gråtit i luren två gånger när jag pratat om hur jag känner för honom. Vi känner likadant han och jag… Hemskt ja visst men otroligt skönt samtidigt. Han gör konstiga saker med mig… Han får mig att känna på ett sätt jag aldrig förr känt… Är detta kärlek vill jag aldrig att det ska försvinna!

~ av Borderlinemum på november 19, 2011.

Kommentera

 
