Det gör ont

Jag är så kär att det gör ont. M ringer och gråter i telefonen. Så ont gör denna känslan. Ingenting går att jämföra med det jag känner för honom. Har aldrig upplevt något liknande… Vill aldrig förlora denna känslan.

~ av Borderlinemum på november 20, 2011.

Ett svar to “Det gör ont”

  1. Åh.. det gör mig glad att du är så kär, samtidigt som du vet att jag blir orolig för dig…. för att det ska bli fel och du ska gå skadad ur relationen. Jag hoppas så innerligt på att han väljer att lämna den han nu bor med – för det är du värd!! (varför gråter han?) Kram!

Kommentera

 
