Sömnbrist

Somnade vid fem i morse. Sonen vaknade innan åtta och tjatade på mig att gå upp. Jag gick upp, gav honom frukost och satte igång teven sen la jag mig igen och sov till tio. Är helt sjukt trött. Pratade med M hela natten. När vi pratar känns det som att tiden står stilla. Men tyvärr gör den inte det.

När jag vaknade kände jag att jag blivit förkyld. Fan också. Har skitont i halsen och snorig är jag också. Hatar det. Har stoppat i mig en massa värktabletter och dricker en massa kaffe för att vakna till… Måste städa denna veckan för sonen ska ha kalas på lördag och då kan här inte se ut som det gör nu… Men först blir det mys i soffan med världens finaste pojke.

~ av Borderlinemum på november 20, 2011.

Kommentera

 
