Kanske är jag barnslig

Jag och M skulle ha långsamtal idag. Det innebär oftast att vi pratar hela natten. Så döm min förvåning när han redan halv ett säger att han är trött och inte vill prata mer. Han har aldrig förr sagt så. Jag blev ledsen och besviken. Väldigt kort mot honom i telefon. Skickade en massa sms men han svarar inte. Är det jag som är barnslig? Borde jag förstå? Känner mig helt förvirrad, ledsen och dum för att jag reagerar så här. På grund av hans familjesituation kan vi ju inte prata så ofta och det gör ont för jag vet att aldrig när det blir nästa gång… Faaaaaaaan alltså. Har skurit mig. Min vad består mestadels av ärr och sår nu. Måste sova med kläder på för att sonen inte ska se. Jag är värdelös och jag har hela tiden vetat att han skulle tröttna på mig…..

~ av Borderlinemum på december 10, 2011.

Ett svar to “Kanske är jag barnslig”

  1. Stor kram!

Kommentera

 
