Jullov

Nu har sonen jullov. Var sista dagen i skolan idag så nu blir det tre intensiva veckor. Hoppas jag har styrkan att överleva detta. Blir jobbigt med M också när det är så mycket ledighet. Helt värdelöst känns det. Hans sambo ska vara ledig över jul och nyår och det känns ju. M ska visserligen jobba tisdag till torsdag veckan mellan jul och nyår så lite tid för oss att prata blir det ju men inte så värst mycket. Men jag överlever. Det gör jag ju alltid. Nu ska jag mysa till det med min pojke.

~ av Borderlinemum på december 20, 2011.

Kommentera

 
