Hmmm

Egentligen vill jag inte vara lika barnslig som den som kommenterade inlägget under detta. Men eftersom personen i fråga är anonym så kan jag inte bemöta på annat sätt. Vill börja med att säga att vad jag gör angår bara mig och ingen annan. Anser inte att jag gör något fel, men samtidigt har jag dåligt samvete. Ibland slår kärleken till och jag vill bara berätta att jag inte tänker vara någon älskarinna. Är det vad han vill så kommer jag dra. Samtidigt känner jag att du som kommenterat får tycka vad du vill, men sanningen är den att du inte känner mig och inte har en aning om vad jag är för en sorts människa. Så det var det vill inte säga något mer om detta för jag har nog med andra saker att bekymra mig för än vad främlingar tycker och tänker om mig bara genom att de läst ett inlägg i min blogg.

~ av Borderlinemum på december 27, 2011.

Ett svar to “Hmmm”

  1. Han som kommenterar gör det på min också, jag brukar ta bort dem när jag ser dem. Fattar inte att nån ens orkar lägga ner energi på att skriva sånt… Kram

Kommentera

 
