Känslor

Oj vad jag känner mig känslosam ikväll. Vill inte ha en till panikattack så här vid sängdags men jag känner att den är på väg. Oroar mig en massa för pengar. Har inte fått pengar av soc än för att jag lämnade in hyreskvitto helt för sent och jag mailade det istället för att lämna det som papper. De måste väl ge mig pengar ändå???

Idag har i övrigt varit en bra dag. I kom hit och vi har umgåtts hela dagen. Hennes pojkvän kom senare och de åkte hem sen vid halv tio. Jättetrevligt har vi haft det. Imorgon blir det nog fika med syrran. God natt!

~ av Borderlinemum på december 28, 2011.

Ett svar to “Känslor”

  1. Härligt med en bra dag, mindre trevligt dock när den avslutas på ett jobbigt sätt. Hoppas att du slapp panikattacken… och håller tummarna för dig att allt går bra med soc. Hoppas du haft en bra dag, kram kram

Kommentera

 
