Helvetet

Just nu känns det som jag befinner mig i helvetet. Mörker. Tomhet. Ledsamhet. Tårar. Vill självskada. Vill försvinna. Vill sova. Vill glömma. Allt är ett kaos och jag har mig själv att skylla. Psyket nästa känns det som men kan ju inte när jag har sonen. Som tur är har han sin kusin här sedan igår till imorgon så jag har mycket tid för mig själv. Märker knappt av dem. Önskar att jag hade alkohol. En flaska vin eller vad fan som helst. Eller nån mirakel medicin som trollar bort verkligheten. Livet är inte vad det borde vara. Livet är överskattat. Hade fan varit bättre utan det. Tomheten finns här ändå. Det kommer aldrig bli bättre. JAG kommer aldrig bli bättre. Värdelöst.

~ av Borderlinemum på januari 3, 2012.

Kommentera

 
