Tomhet

Känner mig otroligt tom idag. Till på köpet är jag trött som fan och känner mig febrig. Jag som skulle ta en städdag idag. Blir tv spel med sonen istället. Ja inte hela dagen förstås utan förhoppningsvis mår jag bättre om ett tag. Kunde inte somna igår heller. Somnade nog inte innan tre.

Idag är det dag tre jag är tyst mot M. Känner mig sugen att skriva men jagska inte. Han har inte skrivit sen tolv igår heller. Kanske gick det så fort för honom att acceptera, glömma och sluta sakna. Försöker att inte spekulera i det. Det gör fortfarande för ont för att ens tänka på det. Varje gång nåt händer eller jag tänker nåt kommer jag på mig själv med att vilja dela det med honom. Men det går ju inte. Jag kan inte såra mig själv på det viset. Den som ger sig in i leken får leken tåla. Men om det gör för ont får man avbryta och lämna. Så som jag har gjort.

~ av Borderlinemum på januari 7, 2012.

Kommentera

 
