Dumt?

Jag skrev till M nyss. Eller ja jag provade ringa honom innan men han svarade inte. Vet inte vad jag hade tänkt säga. Hade kanske gråtit. Jag vet inte. Jag skrev inget speciellt. Inte mycket. Inte ingående. Det är inte lönt att slösa kraft på det. Kanske svarar han inte. Kanske är det bäst om han inte gör det. Jag vet inte. Blev bara så känslosam idag. Allt jag stängt ute har kommit tillbaka i små doser. Jävla skit. Fan.

~ av Borderlinemum på januari 9, 2012.

Ett svar to “Dumt?”

  1. Försök låta känslorna vara, låt dem finnas där. Upplev sorgen, saknaden och besvikelsen. Det är det bästa du kan göra, att stänga av dem kommer bara göra saken värre. Tillåt och ägna dig åt att vara ledsen. Tänker på dig! Kram

Kommentera

 
