Kärlek finns inte

M som sagt att han älskar mig gång på gång senast för några dagar sen sa helt plötsligt idag att han inte gör det. Så ett misstag eller dumt ord från min sida tar bort kärleken. Då är det inte kärlek. Jag ska fortsätta tro att kärleken inte finns, som jag trodde innan jag mötte honom. Är ganska förstörd just nu. Har gråtit hela eftermiddagen, självskadat och kastat saker i väggarna. Han kan dra åt helvete. Är så sugen för att berätta allt för hans sambo men jag vinner ju inget på det. Hur tycker ni jag ska göra? Har hon rätt att veta?

~ av Borderlinemum på januari 11, 2012.

Kommentera

 
