Trött som fan

Fy fan vad trött jag är idag. Har stått och sålt på loppis och det gick inte alls så bra som jag förväntat mig. Kom inte så mycket folk. Men jag tjänade i alla fall lite över 500 på lite mer än två timmar så ska väl inte klaga direkt.

Har varit hem ifrån hela helgen. Var hemma en sväng igår och matade och kelade med katterna, men sov ju hos mamma i fredags och hos syrran igår. Det har varit trevligt och har inte haft så mycket ångest som jag brukar få när jag ska sova borta nu för tiden. Det är skönt.

Imorgon ska jag på föräldrautbildning som är för föräldrar med barn som har ADHD. Ska bli intressant samtidigt som jag är jättenervös på grund av mitt mående och hur jag isolerat mig på sistone. Ska ju spendera fyra timmar där utan att känna någon, fem måndagar i rad. Men jag SKA gå dit för det kommer vara nyttigt för mig och sonen och jag behöver det. Så nu ska jag i alla fall lägga mig så jag inte är helt för trött imorgon på utbildningen. Håll tummarna för mig att jag klarar det bra! Godnatt!

~ av Borderlinemum på januari 22, 2012.

Kommentera

 
