Inte längre fram än för ett år sen

När det kommer till känslorna för sonens pappa är jag inte längre bort än när vi precis separerade. Förstår inte mig på mig själv. Jag vet ju att det inte funkar varför kan jag inte sluta älska då? Igår ringde jag honom om fiskoljetabletter till sonen, om vi kunde betala det tillsammans för de kostar över 300 kronor. Så var han med sonen i skolan idag och var kvar när jag hämtade sonen. Så vi hade följe på vägen hem. Så när vi skulle skiljas åt frågade han vad fiskoljetabletterna kostade så berättade jag det, så gav han mig tusen kronor och sa jag kunde köpa kläder till sonen för resten för han hörde att jag och sonen pratade om att vi skulle shoppa kläder på lördag. Jag blev otroligt förvånad fast jag kanske inte ens borde bli det. Faaaan varför saknar jag honom så mycket? Vet att det inte betyder nåt för han och mig att han gav mig pengar till sonen. Men han har på senast tiden inte verkat lita på att jag skulle ge pengarna till sonen. Nu ska jag och sonen städa på hans rum.

~ av Borderlinemum på januari 25, 2012.

Kommentera

 
