Huvudvärk

Har en hemsk huvudvärk sedan igår. Kanske har jag förfrusit hjärnan i kylan. Men mest troligt är väl att det är en biverkning på min höjda antidepp dos.

Igår var sonen på bio med sin pappa. Så lade de undan en leksak som jag måste ge mig ut och hämta idag. Men ja ja det går säkert bra. Hatar bara att gå ut i kylan. Förstår inte hur jag klarat de senaste årens kyla…

Sen kommer syrrans son hit och sover över hos oss. Så har sonen något att hitta på. Men först och främst ska jag ta min kopp kaffe ut på balkongen och röka en cigg, ta en varm dusch och ta ett par Alvedon.

Ni får ha en trevlig helg!!!

~ av Borderlinemum på februari 4, 2012.

Kommentera

 
