I mörkret

Jag befinner mig i mörkret. Eller i luddet. Som att hela hjärnan invaderats av moln och ludd. Kan inte koncentrera mig ens på vad folk säger till mig. Har haft en rastlöshet i kroppen hela dagen också. Var först i stan och i lekparken med sonen och K och hennes dotter. Sen käkade vi lunch. Sen kom E och hämtade mig och sonen och vi körde till mamma för att lämna sonen där. Nu har jag varit hemma några timmar och tittat på två och en halv män. Orkar ingenting. Har huvudvärk. Törstar som fan. Mår inte så bra helt enkelt. Saknar min lille pojke fast jag vet att han har det bra hos mamma. Bara han inte bråkar med min lillebror, för han har ju lite aggressionsproblem. Kanske skulle jag ta ett bad eller nåt och se om jag piggnar till… Men först Hinkvis med kaffe och lite cigaretter.

~ av Borderlinemum på februari 21, 2012.

2 svar to “I mörkret”

  1. Usch, jobbigt när det blir så! :/ men du har rätt att känna så, att inte orka. Ingen är på topp alltid. Kram!

  2. Tack för din kommentar, den värmde… skickar en styrkekram till dig också, själv har jag haft en hel vecka av ångest, deppighet och inte klarat av att göra någonting, inte ens duschat… så är det ibland. Men idag mår jag något bättre, så jag antar att det gäller att härda ut.
    Stor kram!

Kommentera

 
