Pengar

Har mindre pengar över efter räkningarna än jag tänkte mig. Hatar att betala räkningarna för det blir alltid sämre än jag räknat med… Efter att betalt räkningarna tröstade jag mig med näthandlande åt mig och sonen. Vilket i slutänden bara resulterar i fler räkningar och mindre pengar kvar efter räkningarna. Smart gjort. Tur det är kort månad i alla fall…

~ av Borderlinemum på februari 27, 2012.

2 svar to “Pengar”

  1. Vi är ju så beroende av pengar, livet går ju liksom inte att leva utan det. Det skulle i alla fall bli väldigt tufft. Jag förstår ditt tröstshoppande! Är själv sån i perioder och det är som du säger – i slutändan försvinner bara mer pengar, men det tröstar ju för stunden..

    Jag hoppas det går bra på informationsmöterna!

    Kram!

  2. Vet hur tufft det är… jag hade många räkningar kvar men inga pengar, vilket gav mig ångest som fan.. och jag vet hur det är angående att beställa saker på nätet (tack o lov har jag hållit mig ifrån det en liten tid iaf), man försöker bara få nåt annat att tänka på, få lite glädje osv men i slutändan blir det ju tyvärr värre.
    Hatar det här med ekonomin, jag har alltid tidigare varit väldigt skötsam vad gäller det men sedan jag började må dåligt spårade det ut mer och mer, och det handlar ju om en hel del mindre pengar att vara sjukskriven samtidigt som räkningar fortsätter komma 😦
    Kram!

Kommentera

 
